Implementaties
Het proces
De implementatie van nieuwe software in uw apotheek gebeurt niet dagelijks. Het is wennen voor u, uw medewerkers en uw klanten. Daarom vinden wij het belangrijk om samen met u en uw medewerkers het gehele proces door te lopen en samen te kijken naar de mogelijkheden die er liggen in uw apotheek.
Intake en voorbereiding
Tijdens de intake brengen wij uw huidige situatie in kaart. Hierbij houden wij rekening met de beste looplijnen, vergroting van de opbergcapaciteit en uw specifieke wensen. Onze bevindingen zetten wij in een verbetervoorstel dat past bij uw situatie. Na akkoord start de voorbereiding voor de implementatie.
Implementatie
De configuratie voor uw apotheek vindt plaats op het kantoor van Loxis Track and Trace. Na uitgebreide tests starten wij de implementatie in uw apotheek. De implementatie verloopt geruisloos. Uw cliënten merken er niets van. Na een uitleg aan uw medewerkers is Loxis Track and Trace operationeel.
Na de implementatie evalueren wij op regelmatige basis uw situatie, optimaliseren wij processen en implementeren nieuwe functionaliteiten. U kunt rekenen op onze ondersteuning!
Partner implementatie: Inceptis
Inceptis is de exclusieve partner van Loxis Track and Trace voor implementaties. Het bedrijf is gespecialiseerd in consultancy in de zorg. Inceptis heeft jarenlange ervaring met software implementaties in de apotheek en brede kennis van Apotheek Informatie Systemen. Lees meer over Inceptis op de website van het bedrijf >>